Буклет «Поради читачеві»     

Картинки по запросу бібліотека


 

Заповіді книги

  1. Читай мене уважно, не поспішай.
  2. Зустрівши незнайомі слова — знайди їх у словнику або запитай у старших.
  3. Не встиг дочитати книгу до кінця — вклади закладинку на тому місці, де зупинився./Files/images/11.jpg
  4. Запам'ятай прізвища автора і художника, який намалював ілюстрації до книги.
  5. Прочитав мене — подумай.

        - Чи читав ти інші книги цього письменника?

        - Що ти знаєш про нього?

       - Чи зустрічались тобі раніше малюнки цього художника?

 

 

 


 

Умій читати книжку

Зверни увагу:

- на автора книжки, її назву; на загальний зміст книжки; на думки і вчинки героїв, працю; на найцікавіші епізоди; на красу описів людини у праці.

Під час читання:

- найцікавіші думки, описи, епізоди; перелік подій, що стосуються головного героя; перелік подій, пов'яза­них з працею людей; перелік місць, де відбувалися події.

Як писати відгук на книжку:

- перш ніж писати відгук, переглянь книжку і перевір себе ще раз.

Відгук пиши самостійно: чим правдивіший він буде, краще. Відгук не повинен передавати зміст книжки.

 


 

Щоб підручник довше жив

  1. Обгорни підручник, зроби закладку.
  2. Перед тим, як взяти підручник, помий руки милом і водою.
  3. Систематично слідкуй за станом підручника.
  4. Якщо є незначні пошкодження, відремонтуй книгу в «книжковій лікарні.
  5. Робоче місце повинно бути акуратним і чистим.
  6. Не вкладай в підручник зайвих речей.
  7. Не малюй, не пиши на сторінках підручника, не роби в ньому ніяких поміток.
  8. Перегортаючи сторінку, держи її за верхній край.
  9. В кінці навчального року здай підручник вчителю відремонтованим.

 



Як працювати з підручником

  1. Прочитай увесь заданий текст, глибоко вдумуючись у його зміст. Пам'ятай, що читання підручника без напруження думки — марна трата часу.
  2. Працюй завжди з ручкою або олівцем в руках.
  3. Засвоєнню допоможуть схематичні малюнки й записи.
  4. Поділи в думці текст на частини і знайди основну думку.
  5. Читаючи текст, пов'язуй його з часом, картою, графіками, схемами підручника. Пам'ятай, що без хро­нології та карти не має історії.
  6. Складай короткий усний (письмовий) план прочитаного. Коли такий план подано вчителем, то вивчай матеріал за планом.
  7. Намагайся в тексті знайти відповідь на кожне запитання, наведене в кінці параграфа.
  8. Привчай себе до самоконтролю: обов'язково перекажи вголос або про себе заданий матеріал, спочатку частинами, а потім – у цілому увесь параграф. Роби це так, щоб словам було тісно, а думкам – просторо.
  9. Виконуй завжди домашні завдання.
  10. Долай труднощі, а не тікай від них.

Як написати реферат

  1. Визначити тему.
  2. Підібрати літературу: документи, першоджерела; монографії, довідники, збірники; газетні та журнальні матеріали.
  3. Ґрунтовно вивчити літературу.
  4. Скласти первісний варіант плану майбутнього реферату.
  5. Виділити основні питання.
  6. Систематизувати опрацьований матеріал.
  7. Остаточно продумати та уточнити план реферату.Обов’язково включити у план актуальні теми і їхзначення.
  8. Написати реферат.
  9. У кінці реферату слід скласти список використаної літератури.